tiistai 5. huhtikuuta 2011

Kahvin voimalla läpi yön.

ABC täytyi lopettaa. Elimistö ei oikein tykännyt, äiti alkoi valittaa ja minä menin sekaisin.

Mutta, vähäkalorisella linjalla vedetään edelleen. Sovittiin isän kanssa, että voin hyvin pitää viikon tai kahden paaston ennen kesää. En niinkään laihtumisen, vaan puhdistumisen takia. Ja sama juttu kesän jälkeen. Rakastan paastoilla. Se tunne on vaan jotain niin ihanaa ♥


Viikolla ei ole oikeastaan tapahtunut mitään jännää, paitsi tänään illalla. M:n sisko ja sen poikaystävä tulivat kahvittelemaan ja pitämään minulle seuraa. Ihana piristysruiske ♥


Huomenna kirjoittelen vain novelleja, jälleen kerran. Illemmalla viiden aikaan suuntana on kaverini ihana puutalo. Siellä sitten väritellään ja hienosäädetään kahta uusinta tatuointiani ja ehkä tehdään yksi uusikin ♥ Ah ♥ Se onkin sitten mukavaa näytellä kättä veljelle viikonloppuna kun on taas pikkusisko enemmän kuvia täynnä. Hihi ♥


Olen meditoinut lähiaikoina älyttömän paljon. Meditoidessa on helposti vierähtänyt tunti tai kaksikin. Tarvitsen niin paljon pieniä rentoutuksia päivän mittaan. 


Syömiset on menneet hieman niin ja näin ja itseinhokin kasvanut, mutta en aio luovuttaa! Kuitenkin lähes 14 kiloa on jo tippunut. Edessä on pitkä matka, pitkä ja paskanen, mutta vähät minä siitä välitän.


Nyt on pakko mennä kirjoittamaan ja keittämään kahvia. Muuten en todellakaan jaksa kirjoittaa koko yötä novelleja. Jokainen novelli on varmasti vähintään 7 sivua pitkä, siis jos wordilla mitattaisiin.


Tsemppiä teille rakkaille murusille ♥


Ps. Kolme uutta lukijaa, ihanaa! Kiitos ♥

8 kommenttia:

  1. Meditoida ? vau... en ole yhtään perillä mitä se ihan oikeasti edes tarkoittaa, mutta kuulostaa hienolta! hehe

    Ja kiitos ihanista kommenteista, haleja takaisin ♥

    ps. voisinpa mäkin laihduttaa 14 kiloa .__. !!

    VastaaPoista
  2. Oikeasti ? vautsi, toi on tosi siistiä~
    Mun poikaystävä on buddhalainen! thaimaasta... mutta ei ikinä meditoi :o taino ei se kyllä mutenkaan ajattele kauhean 'buddhalaisesti' tms! :'D

    VastaaPoista
  3. Se kuulostaa ihan hauskalta ja rentouttavalta!

    No sullahan menee sitten hyvin :)
    mitä turhia syömään jossei kroppa väkisin vaadi...

    VastaaPoista
  4. voiei no syöt ehdottomasti jos sulla tollasta tulee! :o ♥

    VastaaPoista
  5. Kiiiitos paljon sun ihanista kommenteistasi♥
    Viikon tai kahden paasto kuulostaa mun mittakaavassa tosi rankalta, huh :O Oi, millaisia novelleja sä kirjoitat? :) Mäkin oon pienestä pitäen kirjottanut tarinoita, mutta ne jää aina kesken...
    Sä vaikutat niin ihanalta, vahvalta mutta silti hyvällä tavalla herkältä ihmiseltä. Iso hali♥

    VastaaPoista
  6. Ei ole mutta itekkin rakastan niitä :( Haaveilen sellasesta, ehkä sen rotunen tulee sit ku seuraavan koiran hankinta on ajankohtanen 8)

    Uii tatskoja! Mä niiin haluaisin ranteeseen jonkun mut en tiiä minkälaisen :c

    VastaaPoista
  7. Bullit on kyl sairaan upeita, ihan vähän aika sit ihastuin niihin vaiks ennen olin sillee "hyyi munapäitä" mut nykyään oon ihan myyty! .__. ♥

    Oi, tee joku kerta sun tatskoista joku postaus tai kerro niistä! Olis kivatsuu tietää mistä ne kaikki on saanu alkunsa ja miks just se jne. 8)

    Ääh, kattoo millon mä uskallan mennä vaa'alle. Vasta sitten ku on tää kontrolli tullu lomalta. -.-

    Hali! ♥

    VastaaPoista
  8. Aijaa ! No toi sun kirjottaminen kuulostaa hyvältä, koska kirjottaminen on mulle ainakin hyvä "terapiakeino" jossain asioissa :-) kirjotat varmaan kivoja tarinoita !
    Voi ihana kuulla, mutta toivottavasti et oo vaikka musta liian huolissasi! Säkin oot mulle tärkeä. Musta sä vaikutat tosi mielenkiintoiselta tyypiltä ja sun ajatukset on hyviä ja kannustavia.
    Sama juttu - oon usein miettiny että olis kiva nähä näitä kaikkia sielunsiskoja täältä, mutta en mä kehtais sitte kuitenkaan :-D Mutta oon varma että sä et ole todellakaan liian iso! Oot onnistunut pudottamaankin noin monta kiloa!

    Paljon haleja sullekin♥

    VastaaPoista

Kevyitä sanoja ♥